6 Aralık 2008 Cumartesi

Msn de Webcam Açan Kız

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : önemli değil , herzaman yanımda poşet bulundururum

Kız : kamera çok bulanık değil mi?
erkek : no problem , abazaya cine5 bile şifresiz görünür
Kız : nasıl yaniuuu ?
erkek : yok bişi sen devam et

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : isen camsız devam edelim , hatta en iyisi sen beni listenden sil !

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : waw mükemmelsin !
Kız : tşk ederim
erkek : şaka kız şaka , evrimini tamamla sonra görüşelim senle

Kız : evet ne düşünüyorsun benim için ?
erkek : anne baba akraba mı senin ?

Kız : nasıl görünüyorum ?
erkek : görmüyom , gözlerimi kapattım!

Kız : bak kimseye cam açmam aslında
erkek : benim suçum neydi ?
Kız : nasılım ?
erkek : Sana tel numaramı vermedim değil mi ?
Kız : hayır vermedin , neden ?
erkek : iyi !

Kız : iyi görünüyor muyum ?
erkek : aaa maymun mu besliyon ? bu arada sen nerdesin camerada görünmüyon
Kız : hayvan !

erkek : tamam kamera açılıyor.
Kız : aaa kamerayı neden kapattın ? aaa çevirimdışı olmuş

5 yorum:

TESETTÜRLÜ TÜRBANLI ARKADAŞ ARIYORUM dedi ki...

Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih ve alımlı KAPALI TÜRBANLI TESETTÜRLÜ HANIMLARIN dikkatini çekmek istiyorum ! Lütfen eklerseniz sevinirim. SKYPE MSN adresim: kenan.mercan@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Camda ücretsiz coşacak camı olan kızlar ekleyinnnn karşılıklı açacağız camım var acele edinnnn yaş farketmez her türlü fanteziyi yaparız gelinn pişman olmazsınızzzz camda sex arkadaşı oluruz acelee edinnn ekleyinnn
Skype:salih.fenerbahce

Adsız dedi ki...

Camda ücretsiz coşacak camı olan kızlar ekleyinnnn karşılıklı açacağız camım var acele edinnnn yaş farketmez her türlü fanteziyi yaparız gelinn pişman olmazsınızzzz camda sex arkadaşı oluruz acelee edinnn ekleyinnnnnnnnnnnnnn
Skype:salih.fenerbahcee

Adsız dedi ki...

Camda ücretsiz coşacak camı olan kızlar ekleyinnnn karşılıklı açacağız camım var acele edinnnn yaş farketmez her türlü fanteziyi yaparız gelinn pişman olmazsınızzzz camda sex arkadaşı oluruz acelee edinnn ekleyinnn
Skype:salih_fenerbahcee

Adsız dedi ki...

Camda ücretsiz coşacak kuduracak camı olan amı yanan azgın doyumsuz kızlar ekleyinnnn karşılıklı açacağız camım var acele edinnnn düzenli sanal seks arkadaşı olalım camda yaş farketmez her türlü fanteziyi yaparız gelinn pişman olmazsınızzzz camdaaaaa düzenli sex arkadaşı oluruz acelee edinnn ekleyinnnnnnn çok azdımm
Skype:salih.fenerbahce11